Watch Out Latest Movie Trailers

Watch Out Free Online Movies:

Sunday 1 January 2012

L5 - Question de Survie / Question of Survival [With English Subtitles]







bengayeuropeen.canalblog.com L5 - Question de Survie / Question of Survival Air! Air! It's a question of survival I need air Air! Air! It's a question of survival I am fed up Of sitting in front of your TV I need more fun To come back at breakfast time Give me the key of your Harley Tonight I want to go forward And see my dreams come true Let the music take me away I need air! In our lives For me it's a question of survival Just some air and respect Let me stay a free girl Do not force me To change myself because I love you I feel better With my air in the wind Instead of watching black and white movies I see my life getting faster I have no time for talks Sure, I love you, so what I need change my daily life Un peu d'air! Un peu d'air! Un peu d'air! Un peu d'air! Un peu d'air! Dans nos vies Pour moi c'est juste une question de survie! Un peu d'air Et de respect Laisse moi rester une fille en liberté! De l'air! De l'air! C'est juste une question de survie, Un peu d'air De l'air! De l'air! C'est juste une question de survie J'en ai assez De scotcher devant la télé J'ai besoin D'un peu plus de fun De rentrer à l'heure où tu déjeunes Passe-moi les clés De ta Harley! Ce soir j'ai envie d'avancer De voir mes rêves défiler Et laisse la musique t'emporter Un peu d'air! Dans nos vies Pour moi c'est juste une question de survie! Un peu d'air Et de respect Laisse moi rester une fille en liberté! Ne m'impose pas De changer par amour pour toi Je me sens mieux Les ...

Views:
1


0
ratings
Time:
03:15
More in
Music

Click here to watch out English video song!

No comments: