Watch Out Latest Movie Trailers

Watch Out Free Online Movies:

Thursday 10 November 2011

Jena Lee - Mon Ange (english translation) *Lyrics*







{READ/LISEZ} (english) I love this french song because it is a beautiful song from Jena Lee...well one of her songs I mean. I just translated in english lyrics because I was extremely boreeeeeed! XD (Yes, in real I'm french) Anyway, enjoy! :) -- (french) J'adore cette chanson parce que c'est une jolie chanson de Jena Lee..enfin, une de ses belle chansons, je voulais dire. Je l'ai traduite en anglais pour cause d'ennui royal XD (Oui, je suis française!) --- *Disclaimer : The Music Belong To Their Rightful Owners. No Profit. Do Not Take This Seriously Please, Thank you.* *Avertissement: La musique appartient à ses propres producteurs. Sans But Lucratif. Ne le prenez pas au sérieux, merci* --- Music : Mon Ange by Jena Lee. Program used(Logiciel utilisé) : Sony Vegas 4.0 -- PS : Don't forget to subscribe me on this account and my main account please! Thanks. Main account : www.youtube.com (Remember, this account is just for roleplaying and lyrics videos!) - PS : N'oubliez pas de vous abonnez à ma chaine ainsi qu'à ma chaine principale, s'il vous plait. Merci. Chaine principale : www.youtube.com (Récap' : Cette chaine n'est que pour des RP ou des videos comme celle-ci!)

Views:
1


0
ratings
Time:
03:41
More in
Entertainment

Click here to watch out English video song!

No comments: